Το LinkedIn εγκαινιάζει παιχνίδια In-Stream με ανταγωνιστική κατάταξη χρηστών
10 Μαΐου 2024
Το LinkedIn, η γνωστή πλατφόρμα επαγγελματικής κοινωνικής δικτύωσης, ανακοίνωσε πρόσφατα την επίσημη έναρξη των νέων παιχνιδιών In-Stream, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν στους χρήστες του LinkedIn ένα διάλειμμα από τη ρουτίνα της δουλειάς τους. Τα παιχνίδια αυτά δεν αποσκοπούν μόνο στο να προσφέρουν μια στιγμή ψυχαγωγίας στους επαγγελματίες, αλλά συμβάλλουν επίσης στην αύξηση της αλληλεπίδρασης εντός της εφαρμογής LinkedIn.
Παιχνίδια LinkedIn In-Stream: Μια στιγμή διασκέδασης για τους επαγγελματίες
Τα παιχνίδια In-Stream του LinkedIn αναπτύχθηκαν με στόχο να επιτρέψουν στους χρήστες να εξασκήσουν τις γνωστικές τους δεξιότητες κατά τη διάρκεια ενός σύντομου διαλείμματος, δίνοντάς τους την ευκαιρία να συνδεθούν με άλλους επαγγελματίες και να πυροδοτήσουν συζητήσεις και μια υγιή δόση ανταγωνισμού. Σύμφωνα με το LinkedIn, τα παιχνίδια αυτά αποτελούν έναν νέο τρόπο αλληλεπίδρασης που βοηθά τους χρήστες να ενημερώνονται και να συνδέονται.
Διαθέσιμα παιχνίδια στο LinkedIn
Κατά το λανσάρισμα, το LinkedIn παρουσίασε τρία παιχνίδια In-Stream:
- Pinpoint: ένα παιχνίδι συσχετισμού λέξεων στο οποίο ο στόχος είναι να μαντέψετε σε ποια κοινή κατηγορία ανήκουν πέντε λέξεις μέσα σε ένα πλέγμα.
- Queens: ένα παιχνίδι λογικής στο οποίο ο στόχος είναι να γεμίσετε το πλέγμα με βασίλισσες έτσι ώστε να υπάρχει μόνο μία βασίλισσα ανά γραμμή, στήλη και περιοχή.
- Crossclimb: ένα παιχνίδι γνώσεων που συνδυάζει ένα σταυρόλεξο με μια σκάλα λέξεων.
Αυτά τα παιχνίδια θα είναι διαθέσιμα σε μία ενιαία έκδοση, η οποία θα ενημερώνεται καθημερινά, ώστε να μην καταλαμβάνουν πολύ χρόνο από τους χρήστες. Οι βαθμολογίες και τα στατιστικά στοιχεία επιδόσεων θα εμφανίζονται σε έναν πίνακα που θα δείχνει συγκριτικές επιδόσεις μεταξύ συνδέσεων, εταιρειών, σχολείων κ.λπ.
Ο στόχος της αύξησης της δέσμευσης στο LinkedIn
Το λανσάρισμα των παιχνιδιών In-Stream στο LinkedIn μπορεί να φαίνεται ότι αποτελεί μια προσπάθεια να αυξηθεί ο χρόνος που αφιερώνουν οι χρήστες μέσα στην εφαρμογή. Ωστόσο, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι αυτή η νέα λειτουργία θα συμβάλει στην αύξηση της αλληλεπίδρασης των χρηστών και θα παρέχει ένα πρόσθετο κανάλι για ανταγωνιστικό αντιπερισπασμό κατά τη διάρκεια της εργάσιμης ημέρας.
Ένα επιτυχημένο παράδειγμα στον τομέα αυτό ήταν το Worldle, το οποίο στην ακμή του συμμετείχαν εκατομμύρια άνθρωποι στον καθημερινό του διαγωνισμό. Το HQ Trivia ήταν επίσης ένα παράδειγμα δημοφιλούς βραχυπρόθεσμου παιχνιδιού γρίφων που προσέλκυσε μεγάλη προσοχή. Το LinkedIn φαίνεται να ποντάρει ακριβώς σε αυτού του είδους τα στοιχεία για να αυξήσει περαιτέρω τα τρέχοντα επίπεδα δέσμευσης.
Ένα βήμα έξω από την αποστολή του LinkedIn;
Κάποιοι μπορεί να αναρωτηθούν αν η εισαγωγή των παιχνιδιών In-Stream στο LinkedIn συνάδει με την ευρύτερη αποστολή της πλατφόρμας να συνδέει επαγγελματίες με επιχειρηματικές ευκαιρίες. Ωστόσο, αν και μπορεί να φαίνεται λίγο εκτός θέματος, το νέο αυτό χαρακτηριστικό θα βοηθήσει σίγουρα στην αύξηση των επιπέδων δέσμευσης και αν αυτό οδηγήσει σε μεγαλύτερη αλληλεπίδραση μεταξύ των χρηστών, τότε θα θεωρηθεί επιτυχία.
Δοκιμάστε τα παιχνίδια In-Stream του LinkedIn
Αν είστε περίεργοι να δοκιμάσετε τα παιχνίδια In-Stream του LinkedIn, μπορείτε να συνδεθείτε σε αυτή τη σελίδα για να γνωρίσετε τις νέες επιλογές παιχνιδιών. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς αυτή η νέα λειτουργία θα επηρεάσει την εμπειρία των χρηστών του LinkedIn και αν θα καταφέρει να προσελκύσει μεγάλο αριθμό χρηστών.
Συμπεράσματα
Το LinkedIn έκανε ένα τολμηρό βήμα εισάγοντας τα παιχνίδια In-Stream στην πλατφόρμα του, προσφέροντας στους επαγγελματίες ένα διάλειμμα από τη ρουτίνα της εργασίας τους και έναν νέο τρόπο σύνδεσης και αλληλεπίδρασης. Παρά τους ενδεχόμενους ενδοιασμούς σχετικά με τη συνοχή με την ευρύτερη αποστολή του LinkedIn, η λειτουργία αυτή θα μπορούσε να αποδειχθεί επιτυχής όσον αφορά τη δέσμευση και τη συμμετοχή των χρηστών. Συνεχίστε να ακολουθείτε το LinkedIn για να ενημερώνεστε για αυτές τις νέες λειτουργίες και να δοκιμάζετε τα παιχνίδια In-Stream του LinkedIn.
Θυμηθείτε, με την εγγραφή σας στο δωρεάν ενημερωτικό δελτίο του Social Media Today, μπορείτε να λαμβάνετε τις τελευταίες ειδήσεις, τάσεις και αναλύσεις του κλάδου απευθείας στα εισερχόμενά σας.
Πηγή του άρθρου εδώ.