Τεχνολογία, Τάσεις στο διαδίκτυο, Παιχνίδια, Μεγάλα δεδομένα

Το Amazon Live φέρνει επανάσταση στις ζωντανές αγορές με ένα γρήγορο κανάλι στο Prime Video

Το Amazon Live φέρνει επανάσταση στις ζωντανές αγορές με ένα γρήγορο κανάλι στο Prime Video

By aurora

ΗAmazon, ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου, ξεκίνησε μια νέα πρωτοβουλία για να κρατήσει ζωντανό το ενδιαφέρον για τις ζωντανές αγορές:“Amazon Live“. Πρόκειται για ένα τηλεοπτικό κανάλι FAST (free ad-supported TV) που είναι διαθέσιμο στο Prime Video και το Freevee, προσφέροντας στους πελάτες στις ΗΠΑ νέους τρόπους αλληλεπίδρασης με διαδραστικό και shoppingable περιεχόμενο.

Νέες ευκαιρίες για ζωντανές αγορές

Προηγουμένως, το Amazon Live ήταν διαθέσιμο μόνο ως λειτουργία στην επιφάνεια εργασίας, στις κινητές συσκευές και στο Fire TV. Ωστόσο, με το λανσάρισμα του καναλιού Live, οι πελάτες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε πρόγραμμα 24/7 που δημιουργήθηκε από δημοφιλείς δημιουργούς και διασημότητες. Μεταξύ των ονομάτων που συμμετέχουν είναι αστέρες ριάλιτι σόου όπως η Lala Kent (“Vanderpump Rules”) και η Paige DeSorbo (“Southern Charm”), η οποία ξεκινά επίσης τη δική της πρωτότυπη εκπομπή στο Amazon Live, όπου θα αναπτύσσει νέο περιεχόμενο. Μάρκες όπως η Tastemade και η The Bump θα φιλοξενήσουν επίσης εκπομπές για να πουλήσουν τα προϊόντα τους.

Οι τηλεθεατές θα μπορούν να περιηγηθούν και να αγοράσουν τα αντικείμενα που παρουσιάζουν οι influencers χρησιμοποιώντας τηνεφαρμογή Amazon Shopping στην κινητή συσκευή τους. Πληκτρολογώντας “shop the show” στη γραμμή αναζήτησης, οι χρήστες θα κατευθύνονται σε πραγματικό χρόνο σε μια επιλογή προϊόντων που παρουσιάζονται στην τηλεόραση.

Μια πρωτοβουλία που έχει ήδη πρωτοπορήσει το Prime Video

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που το Prime Video εισάγει μιαεμπειρία αγορών ηλεκτρονικού εμπορίου στην πλατφόρμα του. Για την προώθηση της spin-off σειράς “The Boys” με τίτλο “Gen V”, η Amazon εγκαινίασε ένα εικονικό κατάστημα πώλησης εμπορευμάτων και οικιακών προϊόντων με βάση το Πανεπιστήμιο Godolkin, το σχολείο των υπερηρώων της σειράς.

Πέρυσι, το QVC και το HSN, τα δύο κύρια κανάλια αγορών, εγκαινίασαν γραμμικές προσφορές στο Freevee, τα οποία ήταν τότε τα μόνα ζωντανά κανάλια αγορών που ήταν διαθέσιμα στην πλατφόρμα.

Η επιτυχία του Amazon Live

ΤοAmazon Live ξεκίνησε το 2019 ως μια εμπειρία αγορών παρόμοια με το QVC, με στόχο να έχουν οι μάρκες να ανακαλύπτουν προϊόντα και να επιτρέπουν στα ταλέντα να αλληλεπιδρούν με τους θαυμαστές. Το 2022 επέκτεινε την προσφορά της σε πελάτες στην Ινδία. Σύμφωνα με την εταιρεία, μόνο το 2023, περισσότεροι από 1 δισεκατομμύριο πελάτες στις ΗΠΑ και την Ινδία παρακολούθησαν βίντεο που μπορούσαν να μεταδοθούν στο Amazon Live.

Παρά την επιτυχία του Amazon Live, η μορφή εξακολουθεί να αντιπροσωπεύει ένα μικρό ποσοστό της αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου. Το 2023, η προβλεπόμενη αξία των ζωντανών αγορών ήταν 31,7 δισεκατομμύρια δολάρια, ωστόσο οι συνολικές διαδικτυακές λιανικές πωλήσεις στις ΗΠΑ έφτασαν τα 1,14 τρισεκατομμύρια δολάρια.