Mindy: Η AI βοηθός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Sequoia που φέρνει επανάσταση στα εισερχόμενά σας
25 Φεβρουαρίου 2024
ΗMindy είναι μια νεοφυής επιχείρηση που έχει προσελκύσει την προσοχή της Sequoia Capital, ενός από τους κορυφαίους επενδυτές επιχειρηματικών κεφαλαίων στον κόσμο. Η Sequoia αποφάσισε να υποστηρίξει τη Mindy στην αποστολή της να δημιουργήσει έναν βοηθό τεχνητής νοημοσύνης με βάση το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Ο βοηθός αυτός, που ονομάζεται Mindy, υπόσχεται να απλοποιήσει τη ζωή των χρηστών αξιοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη για να απαντά στις ερωτήσεις τους και να παρέχει χρήσιμες πληροφορίες.
Πώς λειτουργεί η Mindy;
ΗMindy είναι μια βοηθός τεχνητής νοημοσύνης προσβάσιμη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Οι χρήστες μπορούν να στείλουν ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected] με μια συγκεκριμένη ερώτηση ή αίτημα. Για παράδειγμα, μπορεί να ρωτήσουν για τις εκδηλώσεις που λαμβάνουν χώρα στην περιοχή τους το Σαββατοκύριακο ή να ζητήσουν οικονομικά στοιχεία για την Apple για τα τελευταία οκτώ τρίμηνα. Η Mindy αναλαμβάνει να αναζητήσει αυτές τις πληροφορίες στο Διαδίκτυο και να απαντήσει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Επί του παρόντος, η χρήση του Mindy είναι δωρεάν, καθώς η εταιρεία αξιολογεί ακόμη το σωστό σημείο τιμής για την υπηρεσία. Ωστόσο, η Mindy διερευνά διάφορες επιλογές νομισματοποίησης, όπως συνδρομές, όρια ερωτημάτων ή προμήθειες για ολοκληρωμένες αγορές.
Ποιοι είναι οι ιδρυτές της Mindy;
ΗMindy ιδρύθηκε από τους Yu Pan, Cuong Do και Benoit Berthoux. Ο Yu Pan ήταν ιδρυτικός μηχανικός τόσο στην PayPal όσο και στο YouTube, ενώ ο Cuong Do εργάστηκε ως ιδρυτικός μηχανικός στην PayPal και στο YouTube. Ο Benoit Berthoux έχει εμπειρία σε εταιρείες συμβούλων όπως η Capgemini και η Accenture.
Η Mindy έχει ήδη συγκεντρώσει 6 εκατομμύρια δολάρια σε έναν γύρο χρηματοδότησης υπό την ηγεσία της Sequoia Capital και του Founders Fund. Η Sequoia Capital είναι ένας από τους κορυφαίους επενδυτές επιχειρηματικών κεφαλαίων στον τομέα της τεχνολογίας και έχει επιτυχημένο ιστορικό στην υποστήριξη αναδυόμενων εταιρειών.
Γιατί η Mindy επέλεξε το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο;
Μία από τις στρατηγικές επιλογές της Mindy ήταν να επικεντρωθεί στη χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως μέσο επικοινωνίας. Σύμφωνα με τον Yu Pan, έναν από τους ιδρυτές της Mindy, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο προσφέρει υψηλότερη αναλογία σήματος προς θόρυβο από άλλα μέσα επικοινωνίας, όπως το chat. Επιπλέον, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ένα οικείο μέσο για πολλούς ανθρώπους και τους επιτρέπει να εργάζονται πάνω σε συγκεκριμένα θέματα με πιο συγκεντρωμένο τρόπο.
“Τοηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι εστιασμένο στο κείμενο και τα γλωσσικά μας μοντέλα είναι εστιασμένα στο κείμενο. Θεωρήσαμε ότι ήταν ένας εξαιρετικός συνδυασμός. Προσπαθήσαμε να συνδυάσουμε την παλαιότερη τεχνολογία του βιβλίου με τη νεότερη τεχνολογία“, εξήγησε ο Yu Pan.
Επιπλέον, ο ασύγχρονος χαρακτήρας του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιτρέπει στονβοηθό ΤΝ να έχει μεγαλύτερη αυτονομία ή αυτοματισμό στην αναζήτηση σχετικών αποτελεσμάτων. Πολλοί χρήστες, μεταξύ των οποίων οικονομικοί αναλυτές, φοιτητές και αμυντικοί εργολάβοι, χρησιμοποιούν το Mindy για να διεξάγουν έρευνα και να σχεδιάζουν εργασίες σε συνεργασία με άλλους.
Η προοπτική της Sequoia για το Mindy
Η Sequoia Capital, κορυφαίος επενδυτής επιχειρηματικών κεφαλαίων στον τομέα της τεχνολογίας, έχει υποστηρίξει τη Mindy στο ταξίδι της για τη δημιουργία ενός βοηθού τεχνητής νοημοσύνης με βάση το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Ο Roelof Botha, εταίρος της Sequoia Capital, δήλωσε: “Αυτό που δημιούργησαν ο Yu Pan και η ομάδα Mindy είναι συναρπαστικό, εξατομικευμένο και προσιτό σε όλους.
Ο Botha πιστεύει ότι το Mindy έχει πλεονέκτημα σε σχέση με άλλες λύσεις βοηθών ΤΝ, επειδή απλοποιεί τη διαδικασία αλληλεπίδρασης με την ΤΝ, επιτρέποντας στους χρήστες να παίρνουν αποτελέσματα στέλνοντας απλώς ένα email.
Το πλαίσιο των νεοσύστατων επιχειρήσεων που βασίζονται σε πράκτορες AI
Τα τελευταία χρόνια, έχουμε παρατηρήσει ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για νεοφυείς επιχειρήσεις που αναπτύσσουν λύσεις βασισμένες σε πράκτορες AI. Οι λύσεις αυτές βασίζονται στη χρήση μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης, όπως το GPT-3.5, για την αυτοματοποίηση ορισμένων εργασιών και την παροχή βοήθειας στους χρήστες.
Η Mindy εντάσσεται σε αυτό το πλαίσιο, προσφέροντας έναν βοηθό τεχνητής νοημοσύνης προσβάσιμο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ωστόσο, το Mindy θα πρέπει να διαφοροποιηθεί από άλλες λύσεις της αγοράς, όπως το ChatGPT. Θα είναι ζωτικής σημασίας να προσφέρει υψηλή προστιθέμενη αξία στους χρήστες και να αποκτήσει νέους χρήστες με οικονομικά αποδοτικό τρόπο.
Ο Hemant Mohapatra, εταίρος της Lightspeed, προτείνει ότι οι νεοφυείς επιχειρήσεις που βασίζονται σε βοηθούς AI θα πρέπει να επικεντρωθούν στην ικανοποίηση και την αξιοπιστία των χρηστών. Σύμφωνα με τον Mohapatra, οι εφαρμογές για εξαιρετικούς καταναλωτές παρουσιάζουν συχνά ταχεία ανάπτυξη λόγω της ικανοποίησης των χρηστών και της θετικής προφορικής επικοινωνίας.
Το μέλλον και οι προοπτικές ανάπτυξης της Mindy
Προς το παρόν, η Mindy διαθέτει μια ομάδα 10 ατόμων και επιδιώκει να επιταχύνει την ανάπτυξη μέσω μαθημάτων κατάρτισης για μηχανικούς. Η εταιρεία διερευνά διάφορες επιλογές νομισματοποίησης και δεν έχει ακόμη αποφασίσει για μια συγκεκριμένη προσέγγιση. Οι πιθανές επιλογές περιλαμβάνουν συνδρομές, όρια ερωτήσεων ή προμήθειες για ολοκληρωμένες αγορές.
ΗSequoia Capital είναι πεπεισμένη ότι η Mindy έχει ένα πολλά υποσχόμενο μέλλον ως εργαλείο βοήθειας τεχνητής νοημοσύνης για τους χρήστες. Σύμφωνα με τη Sequoia, το Mindy απλοποιεί τη διαδικασία αλληλεπίδρασης με την ΤΝ, προσφέροντας μια εξατομικευμένη και προσιτή εμπειρία για όλους.
Το Mindy αποτελεί παράδειγμα της εξέλιξης της ΤΝ στον τομέα των προσωπικών βοηθών. Η τεχνολογία αυτή μπορεί να απλοποιήσει την καθημερινή ζωή των χρηστών, παρέχοντας άμεσες απαντήσεις στις ερωτήσεις τους και βοήθεια στην έρευνα και τον προγραμματισμό δραστηριοτήτων.
Η Sequoia Capital υποστήριξε τη Mindy στην αποστολή της να δημιουργήσει έναν βοηθό AI με βάση το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και είμαστε περίεργοι να δούμε πώς θα εξελιχθεί αυτή η startup στο εγγύς μέλλον.