Το YouTube δοκιμάζει προηγμένα φίλτρα κοινού για τη βελτίωση της διατήρησης
26 Μαρτίου 2024
ΤοYouTube, η δημοφιλής πλατφόρμα διαμοιρασμού βίντεο, δοκιμάζει μια νέα λειτουργία που θα επιτρέπει στους δημιουργούς να αναλύουν τη διατήρηση των βίντεο τους σύμφωνα με διαφορετικές τμηματοποιήσεις του κοινού. Αυτή η νέα λειτουργία θα παρέχει περισσότερες πληροφορίες για την καλύτερη κατανόηση της συγκεκριμένης συμπεριφοράς του κοινού και τηςεμπλοκής που δημιουργούν τα διάφορα τμήματα. Σε αυτό το άρθρο, θα διερευνήσουμε τις λεπτομέρειες αυτής της νέας λειτουργίας και πώς θα μπορούσε να επηρεάσει τις στρατηγικές των δημιουργών.
Η ενημέρωση του φίλτρου διατήρησης βίντεο
Το YouTube εισάγει μια ενημερωμένη έκδοση εντός της ενότητας analytics, με την ονομασία YouTube Studio, η οποία θα επιτρέπει στους δημιουργούς να βλέπουν τη διατήρηση βίντεο κατανεμημένη σε διαφορετικές κατηγορίες κοινού. Σύμφωνα με τον εμπειρογνώμονα του YouTube Mario Joos, οι δημιουργοί θα μπορούν να εξετάζουν τη διατήρηση βίντεο με βάση τα ακόλουθα φίλτρα:
- Συνδρομητές και μη συνδρομητές
- Νέοι και επαναλαμβανόμενοι θεατές
- Οργανική και πληρωμένη κυκλοφορία
Αυτή η ανάλυση θα παρέχει στους δημιουργούς πρόσθετα εργαλεία για να κατανοήσουν καλύτερα πώς το κοινό τους ασχολείται με τα βίντεο και ποια τμήματα κοινού ανταποκρίνονται καλύτερα στο περιεχόμενο. Για παράδειγμα, οι δημιουργοί θα είναι σε θέση να αξιολογήσουν αν τα βίντεο που προωθούνται μέσω πληρωμένης διαφήμισης δημιουργούν μεγαλύτερη εμπλοκή από εκείνα που βλέπουν θεατές χωρίς συνδρομή.
Η δοκιμή και η ανάπτυξη της επιλογής
Ο Rene Ritchie, επικεφαλής του τμήματος YouTube Creator Liaison, επιβεβαίωσε ότι αυτή η νέα επιλογή δοκιμάζεται επί του παρόντος με περιορισμένο αριθμό επιλεγμένων δημιουργών. Ωστόσο, αναμένεται ότι η επιλογή θα επεκταθεί σύντομα σε όλους τους δημιουργούς στο YouTube Studio.
Η νέα αυτή λειτουργία έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά από ενημερώσεις ανάλυσης που εισήγαγε πρόσφατα το YouTube για να βοηθήσει τους δημιουργούς να βελτιώσουν την απόδοση των βίντεο τους και να αξιοποιήσουν νέες ευκαιρίες. Για παράδειγμα, το YouTube εισήγαγε βελτιωμένη απεικόνιση των κερδών των βίντεο, ειδοποιήσεις για ετικέτες προϊόντων, μεταφορτώσεις από κινητά στο YouTube Studio και αναλύσεις λίστας αναπαραγωγής. Επιπλέον, το YouTube εγκαινιάζει μια νέα επιλογή δοκιμών A/B για μικρογραφίες βίντεο, η οποία θα παρέχει πρόσθετες συγκριτικές πληροφορίες απόδοσης για καλύτερο σχεδιασμό.
Η σημασία των ακροατηρίων διατήρησης για τη στρατηγική των δημιουργών
Τα ακροατήρια διατήρησης μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στη στρατηγική ενός δημιουργού στο YouTube. Η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο τα διάφορα τμήματα κοινού ασχολούνται με τα βίντεο μπορεί να βοηθήσει τους δημιουργούς να βελτιστοποιήσουν το περιεχόμενό τους και να δημιουργήσουν βίντεο που ανταποκρίνονται καλύτερα στις προτιμήσεις των διαφόρων θεατών.
Για παράδειγμα, αν ένας δημιουργός ανακαλύψει ότι οι συνδρομητές ανταποκρίνονται θετικά σε έναν συγκεκριμένο τύπο περιεχομένου, μπορεί να επικεντρωθεί σε αυτόν τον τύπο βίντεο για να αυξήσει τη δέσμευση των συνδρομητών και να ενθαρρύνει την ανάπτυξη του καναλιού. Ομοίως, αν ένας δημιουργός ανακαλύψει ότι τα βίντεο που προωθούνται μέσω πληρωμένης διαφήμισης δημιουργούν μεγαλύτερη διατήρηση από ό,τι η οργανική κίνηση, μπορεί να εξετάσει το ενδεχόμενο να επενδύσει περισσότερο σε διαφημιστικές καμπάνιες για να προσεγγίσει ένα ευρύτερο κοινό.