Το LinkedIn παίζει ένα νέο χαρτί: τα παιχνίδια παζλ εισβάλλουν στην πλατφόρμα
20 Μαρτίου 2024
Το LinkedIn, η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που ανήκει στη Microsoft, έχει καθιερωθεί κυρίως ως πλατφόρμα για άτομα που ενδιαφέρονται να δικτυωθούν και να αποκτήσουν γνώσεις για επαγγελματικούς σκοπούς και για προσλήψεις. Με πάνω από 1 δισεκατομμύριο χρήστες, η επιχείρηση προσλήψεων έχει σημειώσει σημαντική επιτυχία. Τώρα, προκειμένου να αυξήσει τον χρόνο που περνούν οι άνθρωποι στην πλατφόρμα, η εταιρεία επιχειρεί να εισέλθει σε έναν εντελώς νέο τομέα: τα παιχνίδια.
Το LinkedIn και η επέκταση στον τομέα των παιχνιδιών
Σύμφωνα με δημοσίευμα του TechCrunch, το LinkedIn εργάζεται πάνω σε μια νέα εμπειρία παιχνιδιών. Αυτό θα γίνει με την εκμετάλλευση της viral επιτυχίας που έχουν πετύχει απλά παιχνίδια όπως το Wordle. Η πλατφόρμα αναπτύσσει τρία αρχικά παιχνίδια που ονομάζονται “Queens”, “Inference” και “Crossclimb”.
Οι προγραμματιστές έχουν αρχίσει να βρίσκουν κώδικα που υποδηλώνει τη δουλειά που κάνει το LinkedIn στον τομέα των παιχνιδιών. Ένας από τους ερευνητές, ο Nima Owji, επεσήμανε ότι μια ιδέα πάνω στην οποία φαίνεται να εργάζεται το LinkedIn είναι να οργανώσει τις βαθμολογίες των παικτών σύμφωνα με τους τόπους εργασίας, με τις εταιρείες να “κατατάσσονται” σύμφωνα με αυτές τις βαθμολογίες.
Εκπρόσωπος της LinkedIn επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία εργάζεται πάνω στα παιχνίδια, αλλά προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί ημερομηνία κυκλοφορίας. Ο εκπρόσωπος δήλωσε ότι ο στόχος είναι να προστεθούν παιχνίδια που βασίζονται σε γρίφους στην εμπειρία του LinkedIn για να προσφέρουν διασκέδαση, να εμβαθύνουν τις σχέσεις και να τονώσουν τις συζητήσεις.
Οι τεράστιες δυνατότητες του τομέα των παιχνιδιών
Τα παιχνίδια συγκαταλέγονται τακτικά μεταξύ των πιο δημοφιλών εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα και υπολογιστές, τόσο όσον αφορά τα έσοδα όσο και τη δέσμευση των χρηστών. Τα casual παιχνίδια που βασίζονται σε παζλ είναι μία από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες μεταξύ των χρηστών κινητών τηλεφώνων. Ακόμα και πλατφόρμες που δεν σχετίζονται αυστηρά με παιχνίδια εκμεταλλεύονται εδώ και καιρό αυτές τις τάσεις για να αυξήσουν την επισκεψιμότητά τους. Πρόκειται για μια τάση που προϋπήρχε ακόμη και του Διαδικτύου, αν σκεφτεί κανείς τη δημοτικότητα των σταυρόλεξων και άλλων παιχνιδιών σε εφημερίδες και περιοδικά.
Για παράδειγμα, οι New York Times απέκτησαν το 2022 το viral παιχνίδι Wordle και υποστήριξαν ότι εκατομμύρια άνθρωποι συνεχίζουν να παίζουν το παιχνίδι, το οποίο αποτελεί πλέον μέρος μιας ευρύτερης πλατφόρμας γρίφων και διαδικτυακών παιχνιδιών που αναπτύσσει η εφημερίδα.
Η συμμετοχή της Microsoft στο έργο της LinkedIn
ΗMicrosoft, η εταιρεία στην οποία ανήκει το LinkedIn, είναι ένας γίγαντας στον κλάδο των παιχνιδιών. Η επιχείρηση παιχνιδιών της, η οποία περιλαμβάνει το Xbox, την Activision Blizzard και τη ZeniMax, σημείωσε έσοδα 7,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων το περασμένο τρίμηνο, ξεπερνώντας για πρώτη φορά τα έσοδα των Windows.
Ωστόσο, ο εκπρόσωπος της LinkedIn αρνήθηκε να αποκαλύψει πώς και αν η Microsoft εμπλέκεται στο σχέδιο gaming της LinkedIn.
Ορισμένες πλατφόρμες, όπως το Facebook, το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο, έχουν αποτελέσει σημαντικό επίκεντρο για τα κοινωνικά παιχνίδια τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο, το 2022, το Facebook έκλεισε την αυτόνομη εφαρμογή παιχνιδιών του λόγω μειωμένης χρήσης. Σήμερα, η εταιρεία εστιάζει περισσότερο στην εμπειρία της μικτής πραγματικότητας και στην επιχείρησή της Meta Quest.
Με την πάροδο των ετών, το LinkedIn έχει πειραματιστεί με διάφορα νέα χαρακτηριστικά για να αυξήσει τη χρήση της πλατφόρμας, εστιάζοντας στις ανάγκες του κοινού του και του επιχειρηματικού κόσμου. Αυτές οι πρωτοβουλίες περιλάμβαναν την online εκπαίδευση, την επαγγελματική ανάπτυξη, τις λειτουργίες δημοσίευσης και ειδήσεων, την ενσωμάτωση εργαλείων βίντεο και τη συνεργασία με δημιουργούς και επηρεαστές.