Τεχνολογία, Τάσεις στο διαδίκτυο, Παιχνίδια, Μεγάλα δεδομένα

Η Apple ενισχύει τη δεξαμενή ταλέντων AI με προσλήψεις από την Google

Η Apple ενισχύει τη δεξαμενή ταλέντων AI με προσλήψεις από την Google

By aurora

Η Apple υιοθέτησε πρόσφατα μια φιλόδοξη στρατηγική για να ενισχύσει τις ικανότητές της στην τεχνητή νοημοσύνη (AI). Σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times, η εταιρεία προσέλαβε δεκάδες ειδικούς σε θέματα τεχνητής νοημοσύνης από την Google. Η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας της Apple να επεκτείνει τις δραστηριότητές της στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης και της μηχανικής μάθησης.

Η επέκταση της ομάδας τεχνητής νοημοσύνης της Apple

Η έκθεση των Financial Times έδειξε ότι η Apple έχει προσλάβει τουλάχιστον τρεις δεκάδες ειδικούς σε θέματα τεχνητής νοημοσύνης από τη Google. Το μεγαλύτερο μέρος της ομάδας AI της Apple λειτουργεί στην Καλιφόρνια και το Σιάτλ, αλλά η εταιρεία έχει επίσης επεκτείνει μια σημαντική βάση στη Ζυρίχη της Ελβετίας. Η Apple άνοιξε ένα ερευνητικό εργαστήριο με την ονομασία“Vision Lab” στην ελβετική πόλη μετά την εξαγορά δύο τοπικών νεοφυών επιχειρήσεων τεχνητής νοημοσύνης: της FaceShift, που ειδικεύεται στην εικονική πραγματικότητα, και της Fashwell, που ειδικεύεται στην αναγνώριση εικόνων.

Η στρατηγική της Apple για την τεχνητή νοημοσύνη

ΗApple έχει διατηρήσει μιαδιακριτική προσέγγιση στη στρατηγική της για την τεχνητή νοημοσύνη, διατηρώντας χαμηλό προφίλ σε σύγκριση με άλλες μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας που έχουν λανσάρει προϊόντα βασισμένα στην τεχνητή νοημοσύνη. Παρά το γεγονός αυτό, η Apple έχει αποδείξει ότι είναι σημαντικός παίκτης στον τομέα της ΤΝ, όπως αποδεικνύεται από την πρόσφατη ανάπτυξη ενός συστήματος που ονομάζεται ReALM ( Reference Resolution as Language Modeling). Το σύστημα αυτό απλοποιεί την πολύπλοκη διαδικασία ερμηνείας διφορούμενων αναφορών και ενδείξεων του πλαισίου, βελτιώνοντας τις αλληλεπιδράσεις με τους φωνητικούς βοηθούς και ενδεχομένως επαναπροσδιορίζοντας το τοπίο του εμπορίου.

Ο αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης στις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες

Η χρήση συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη, αλλά μόνο αν εφαρμοστεί σωστά. Σύμφωνα με τον Dan Faggella, έναν ερευνητή τεχνητής νοημοσύνης που έδωσε συνέντευξη στο PYMNTS, τα chatbots που αποτυγχάνουν να ικανοποιήσουν τα αιτήματα των πελατών μπορεί να τους απογοητεύσουν. Ωστόσο, αν τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης είναι σε θέση να αντιμετωπίζουν με βοηθητικό και ευγενικό τρόπο τις πιο απλές και γρήγορες ερωτήσεις, αυτό θα μπορούσε να μεταφραστεί σε αφοσίωση και πωλήσεις. Ως εκ τούτου, η επένδυση της Apple στην ενίσχυση της ομάδας AI θα μπορούσε να οδηγήσει σε σημαντικές βελτιώσεις στην αλληλεπίδραση με τους πελάτες και στη συνολική επιχειρηματική επιτυχία.

Ανταγωνισμός με την Google

Η κίνηση της Apple να προσλάβει εμπειρογνώμονες AI από την Google καταδεικνύει τον αυξανόμενο ανταγωνισμό μεταξύ των δύο αυτών εταιρειών στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης. Η Google θεωρείται εδώ και καιρό ένας από τους ηγέτες στον τομέα και έχει επενδύσει σημαντικά στην ανάπτυξη προηγμένων τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης. Ωστόσο, η διακριτική προσέγγιση της Apple θα μπορούσε να αποκρύψει σημαντικές εξελίξεις στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης που η εταιρεία θα μπορούσε να αποκαλύψει στο μέλλον.

Συμπεράσματα

Η απόκτηση ταλέντων ΤΝ από την Apple αποτελεί σαφή ένδειξη της δέσμευσής της στον κλάδο και της αποφασιστικότητάς της να ανταγωνιστεί εταιρείες όπως η Google. Η αύξηση της ομάδας ΤΝ της Apple θα μπορούσε να οδηγήσει σε σημαντικές εξελίξεις στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης και να έχει σημαντικό αντίκτυπο στις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες και στη συνολική επιχειρηματική στρατηγική της Apple. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει το νέο της ταλέντο για να καινοτομήσει και να αναπτύξει νέες λύσεις τεχνητής νοημοσύνης στο εγγύς μέλλον.

Πηγή του άρθρου εδώ.