Τεχνολογία, Τάσεις στο διαδίκτυο, Παιχνίδια, Μεγάλα δεδομένα

Η Airbnb εγκαινιάζει νέα λειτουργία ομαδικών κρατήσεων με χρήση AI για την εξυπηρέτηση πελατών

Η Airbnb εγκαινιάζει νέα λειτουργία ομαδικών κρατήσεων με χρήση AI για την εξυπηρέτηση πελατών

By aurora

Η Airbnb, η δημοφιλής παγκόσμια πλατφόρμα κρατήσεων καταλυμάτων, ανακοίνωσε την εισαγωγή νέων λειτουργιών ομαδικών κρατήσεων, αξιοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της. Αυτές οι νέες λειτουργίες επιτρέπουν στους χρήστες να δημιουργούν κοινές λίστες επιθυμιών και να στέλνουν προσκλήσεις ταξιδιού στα μέλη της ομάδας, παρέχοντας λεπτομέρειες σχετικά με επιλεγμένα ακίνητα. Επιπλέον, η Airbnb εγκαινίασε μια νέα κατηγορία με την ονομασία “Icons”, προσφέροντας εμπειρίες που φιλοξενούνται από διασημότητες από τον κόσμο της μουσικής, του κινηματογράφου, της τηλεόρασης και του αθλητισμού.

Νέες δυνατότητες ομαδικών κρατήσεων

Οι λειτουργίες ομαδικών κρατήσεων της Airbnb αναπτύχθηκαν για να καλύψουν τις ταξιδιωτικές ανάγκες των ομάδων, οι οποίες αντιπροσωπεύουν πάνω από το 80% των κρατήσεων στην πλατφόρμα. Οι χρήστες μπορούν πλέον να δημιουργούν κοινές λίστες επιθυμιών με φίλους ή οικογένεια, να προσθέτουν ακίνητα στη λίστα, να αφήνουν σημειώσεις για το ακίνητο και να ψηφίζουν για να επιλέξουν την καλύτερη κράτηση. Μετά την πραγματοποίηση μιας κράτησης, το κύριο μέλος της ομάδας μπορεί να προσκαλέσει τους υπόλοιπους να ταξιδέψουν με μια καρτ ποστάλ που περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως διεύθυνση, οδηγίες check-in και κωδικούς πρόσβασης Wi-Fi.

Βελτιωμένη επικοινωνία και υποστήριξη AI

Η Airbnb εισήγαγε επίσης έναν νέο πίνακα μηνυμάτων όπου όλοι οι ταξιδιώτες μπορούν να επικοινωνούν με τον οικοδεσπότη και να απαντούν σε μηνύματα. Οι οικοδεσπότες μπορούν επίσης να χρησιμοποιούν προτροπές βασισμένες στην τεχνητή νοημοσύνη για να απαντούν στις ερωτήσεις των επισκεπτών, για παράδειγμα στέλνοντας στους επισκέπτες τον οδηγό check-out του ακινήτου. Ο Nathan Blecharczyk, συνιδρυτής και επικεφαλής στρατηγικής της Airbnb, τόνισε ότι αυτές οι λειτουργίες με τεχνητή νοημοσύνη αναπτύχθηκαν για να απλοποιήσουν την υποστήριξη πελατών και να κατευθύνουν τα ερωτήματα στους σωστούς πράκτορες ή να επιλύουν τα προβλήματα αυτόματα.

“Εικόνες”: μοναδικές εμπειρίες με διασημότητες

Εκτός από τις λειτουργίες ομαδικών κρατήσεων, η Airbnb έχει λανσάρει μια κατηγορία με την ονομασία“Icons” που προσφέρει αποκλειστικές εμπειρίες που φιλοξενούνται από διασημότητες. Αυτές οι εμπειρίες περιλαμβάνουν επισκέψεις σε εμβληματικές τοποθεσίες όπως η έπαυλη των X-Men, το μουσείο της Ferrari, το σπίτι του Prince για το “Purple Rain ” και συνεδρίες στο σαλόνι με τον Doja Cat. Ωστόσο, αυτές οι εμπειρίες θα είναι διαθέσιμες μόνο για περιορισμένο χρονικό διάστημα και οι χρήστες θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση για να μπορέσουν να συμμετάσχουν. Η Airbnb σχεδιάζει να δεχτεί μόνο 4.000 άτομα σε 11 εμπειρίες.

Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στην Airbnb

Σε μια συζήτηση με το TechCrunch, ο διευθύνων σύμβουλος της Airbnb Brian Chesky ανέφερε ότι η εταιρεία δοκιμάζει περιλήψεις κριτικών που δημιουργούνται από τεχνητή νοημοσύνη. Παρόλο που η Airbnb δεν έχει ανακοινώσει ακόμη δημοσίως αυτές τις λειτουργίες, ο Blecharczyk επιβεβαίωσε ότι η AI θα χρησιμοποιηθεί σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένης της υποστήριξης πελατών. Στόχος είναι η βελτιστοποίηση της υποστήριξης πελατών, κατευθύνοντας τα αιτήματα στους σωστούς πράκτορες ή επιλύοντας αυτόματα τα προβλήματα με απαντήσεις που δημιουργούνται από AI. Ο Blecharczyk υπογράμμισε επίσης τις δυνατότητες της ΤΝ στην παροχή μιας πιο ολοκληρωμένης εικόνας των ακινήτων και των σχετικών πληροφοριών μέσω της ανάλυσης πολυάριθμων κριτικών και δεδομένων εξυπηρέτησης πελατών.

Συμπεράσματα

Με την εισαγωγή νέων λειτουργιών ομαδικών κρατήσεων και τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για τη βελτίωση της υποστήριξης πελατών, η Airbnb αποδεικνύει τη δέσμευσή της να παρέχει όλο και πιο εξατομικευμένες και ικανοποιητικές ταξιδιωτικές εμπειρίες. Οι νέες λειτουργίες επιτρέπουν στις ομάδες να ταξιδεύουν με πιο οργανωμένο και συνεργατικό τρόπο, ενώ η τεχνητή νοημοσύνη απλοποιεί την επικοινωνία με τους οικοδεσπότες και απαντά αποτελεσματικά στις ερωτήσεις των πελατών. Επιπλέον, οι εμπειρίες “Icons” προσφέρουν στους ταξιδιώτες την ευκαιρία να ζήσουν μοναδικές στιγμές συνοδευόμενες από διασημότητες. Με αυτές τις καινοτομίες, η Airbnb επιβεβαιώνει τον εαυτό της ως μία από τις πιο πρωτοποριακές πλατφόρμες κρατήσεων στον ταξιδιωτικό κλάδο.

Πηγή του άρθρου εδώ.