Τεχνολογία, Τάσεις στο διαδίκτυο, Παιχνίδια, Μεγάλα δεδομένα

Η ασταμάτητη άνοδος της Amazon: Η τεχνητή νοημοσύνη και η διαφήμιση οδηγούν τις πωλήσεις

Η ασταμάτητη άνοδος της Amazon: Η τεχνητή νοημοσύνη και η διαφήμιση οδηγούν τις πωλήσεις

By aurora

Η Amazon ανακοίνωσε συνολικά έσοδα 143,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, αυξημένα κατά 13% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2023 και υπερβαίνοντας τις προσδοκίες της Wall Street για 142,65 δισεκατομμύρια δολάρια. Τοηλεκτρονικό εμπόριο αυξήθηκε περισσότερο από 200% στα 15 δισ. δολάρια, ενώ τα καθαρά κέρδη υπερτριπλασιάστηκαν στα 10,4 δισ. δολάρια έναντι 3,17 δισ. δολαρίων την ίδια περίοδο του 2023.

Η τεχνητή νοημοσύνη στο επίκεντρο της στρατηγικής

Ανακοινώνοντας τα αποτελέσματα, ο διευθύνων σύμβουλος Άντι Τζάσι επισήμανε ότι η συνεχής εστίαση της Amazon στηντεχνητή νοημοσύνη “επανεπιτάχυνε” τον ρυθμό ανάπτυξης των Amazon Web Services (AWS), της επιχείρησης cloud computing της εταιρείας. Τα έσοδα της AWS αυξήθηκαν κατά 17% σε ετήσια βάση στα 25 δισ. δολάρια, αντιπροσωπεύοντας το 62% των συνολικών λειτουργικών κερδών. Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου που ακολούθησε την έκθεση, ο Jassy δήλωσε ότι η Amazon έχει ακόμη πολλά περιθώρια ανάπτυξης στον τομέα της δημιουργικήςτεχνητής νοημοσύνης.

“Παραμένουμε πολύ αισιόδοξοι για την AWS. Είμαστε στα 100 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσια βάση αυτή τη στιγμή, και αυτό είναι πριν συνυπολογίσετε τη γενεσιουργό τεχνητή νοημοσύνη. Υπάρχει μια πολύ μεγάλη ευκαιρία μπροστά μας”. – Άντι Τζάσι, διευθύνων σύμβουλος της Amazon

Επένδυση σε υποδομές για την υποστήριξη της AI

Καθώς η Amazon ενισχύει τις δυνατότητες υπολογιστικού νέφους και τεχνητής νοημοσύνης, θα πρέπει να επενδύσει περισσότερο σε υποδομές για την υποστήριξη αυτής της τεχνολογίας, δήλωσε ο Jassy κατά τη διάρκεια τηλεφωνικής συνδιάλεξης με επενδυτές την Τρίτη. Οι κεφαλαιουχικές δαπάνες (capex) ήταν 14 δισ. δολάρια για το τρίμηνο και ο Jassy δήλωσε ότι αναμένεται να αυξηθούν στα επόμενα τρίμηνα του οικονομικού έτους.

Η διαφήμιση σε άνοδο

Εν τω μεταξύ, οι διαφημιστικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 24% σε ετήσια βάση στα 11,8 δισ. δολάρια, αφού η εταιρεία επέκτεινε τις διαφημιστικές προσφορές της, συμπεριλαμβανομένης της εισαγωγής διαφημίσεων στο Prime Video νωρίτερα φέτος.

Περικοπές κόστους και αντίδραση των επενδυτών

Η έκθεση κερδών υπογραμμίζει τη θετική ανταπόκριση των επενδυτών στα πρόσφατα μέτρα περικοπής κόστους της Amazon, συμπεριλαμβανομένης της απόλυσης περισσότερων από 27.000 εργαζομένων έως το τέλος του 2022. Η Amazon απέλυσε εκατοντάδες ακόμη υπαλλήλους στις αρχές του 2024.

Οι μετοχές σημείωσαν άνοδο 5 τοις εκατό στις μεταμεσονύκτιες συναλλαγές.

Νέα κέντρα δεδομένων και συνεργασίες

Κατά το υπό εξέταση τρίμηνο, η Amazon ανακοίνωσε επίσης μια επένδυση ύψους 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή νέων κέντρων δεδομένων στην Ιντιάνα, υποσχόμενη τουλάχιστον 1.000 θέσεις εργασίας στην περιοχή αυτή. Επιπλέον, η εταιρεία επέκτεινε τη συνεργασία της με την κατασκευάστρια εταιρεία τσιπ Nvidia για να συνεχίσει να τροφοδοτεί τις προσφορές AI.

Μελλοντικές προοπτικές

Με τη συνεχή επέκτασή της στον τομέα του cloud computing και τηςτεχνητής νοημοσύνης, η Amazon φαίνεται να είναι σε καλή θέση για να διατηρήσει την ηγετική της θέση στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ωστόσο, οι αυξημένες επενδύσεις σε υποδομές για την υποστήριξη τηςτεχνητής νοημοσύνης θα μπορούσαν να επηρεάσουν τις μελλοντικές οικονομικές επιδόσεις της.

Συμπερασματικά, η έκθεση κερδών της Amazon για το α’ τρίμηνο του 2024 αποτελεί σαφή ένδειξη της ικανότητάς της να προσαρμόζεται στις αναδυόμενες τεχνολογικές τάσεις και να αξιοποιεί στο έπακρο τις ευκαιρίες που προσφέρουν ητεχνητή νοημοσύνη και η ψηφιακή διαφήμιση.

Πηγή του άρθρου εδώ.