Τεχνολογία, Τάσεις στο διαδίκτυο, Παιχνίδια, Μεγάλα δεδομένα

Η Google φέρνει επανάσταση στον προγραμματισμό διακοπών: τεχνητή νοημοσύνη για τη δημιουργία ταξιδιωτικών δρομολογίων

By aurora

Η Google ανακοίνωσε μια σειρά ενημερώσεων που θα φέρουν επανάσταση στη διαδικασία προγραμματισμού ταξιδιών και θα προσφέρουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις προθέσεις αγοράς στον τουριστικό κλάδο. Εξέχουσα θέση μεταξύ αυτών των ενημερώσεων κατέχει η εισαγωγή τηςτεχνητής νοημοσύνης (AI) για τη δημιουργία εξατομικευμένων ταξιδιωτικών δρομολογίων.

Η ενημέρωση της μηχανής αναζήτησης της Google

Η Google κυκλοφόρησε μια ενημερωμένη έκδοση της μηχανής αναζήτησής της που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν ταξιδιωτικά δρομολόγια και ιδέες για τα ταξίδια τους χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη. Προς το παρόν διαθέσιμο μόνο στα αγγλικά στις ΗΠΑ για τους χρήστες που είναι εγγεγραμμένοι στο Search Labs, το πειραματικό πρόγραμμα της Google που επιτρέπει στους χρήστες να δοκιμάζουν νέες λειτουργίες αναζήτησης, το εργαλείο αυτό βασίζεται σε πληροφορίες από διάφορους ιστότοπους, κριτικές και φωτογραφίες που παρέχουν οι χρήστες για να δημιουργήσει εξατομικευμένα δρομολόγια.

Όταν ένας χρήστης ρωτά κάτι όπως“σχεδιάστε ένα τριήμερο ταξίδι στη Φιλαδέλφεια με επίκεντρο την ιστορία“, το σύστημα θα παρέχει ένα δείγμα δρομολογίου που θα περιλαμβάνει τουριστικά αξιοθέατα, εστιατόρια και επιλογές πτήσεων και καταλυμάτων, κατανεμημένα ανά ώρα της ημέρας. Το δρομολόγιο μπορεί να εξαχθεί στο Gmail, στα Έγγραφα ή στους Χάρτες για αναφορά ανά πάσα στιγμή.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι προς το παρόν τα δρομολόγια που δημιουργούνται μέσω αυτής της λειτουργίας δεν επιτρέπουν την αγορά υπηρεσιών ή εμπειριών απευθείας από την πλατφόρμα. Ωστόσο, η νέα αυτή λειτουργία αποτελεί μια ενδιαφέρουσα εξέλιξη στον τρόπο με τον οποίο η Google πειραματίζεται με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, ανοίγοντας νέες δυνατότητες για τον τομέα του τουρισμού.

Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στην ταξιδιωτική βιομηχανία

Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στην ταξιδιωτική βιομηχανία αποτελεί μια αυξανόμενη τάση. Νεοσύστατες επιχειρήσεις όπως η Mindtrip και η Layla προσφέρουν ήδη εικονικούς βοηθούς βασισμένους στην τεχνητή νοημοσύνη για να βοηθήσουν τους χρήστες να προγραμματίσουν τα ταξίδια τους. Ωστόσο, η Google δείχνει ότι θέλει να ανταγωνιστεί αυτές τις νεοφυείς επιχειρήσεις, ενώ ταυτόχρονα συλλέγει δεδομένα σχετικά με τις προθέσεις αγοράς στον ταξιδιωτικό κλάδο και κατανοεί καλύτερα ποιες υπηρεσίες μπορεί να χρειάζονται οι χρήστες της.

Η εταιρεία εργάζεται επίσης για να διευκολύνει την ανακάλυψη καταλόγων με συστάσεις στους χάρτες Google σε ορισμένες πόλεις των ΗΠΑ και του Καναδά. Τώρα, όταν αναζητάτε μια πόλη στους Χάρτες, θα λαμβάνετε λίστες με συστάσεις για μέρη που μπορείτε να επισκεφθείτε από πηγές όπως το The Infatuation και άλλους χρήστες. Επιπλέον, η Google εισάγει νέα εργαλεία για την προσαρμογή των λιστών που δημιουργούν οι χρήστες, επιτρέποντάς τους να οργανώνουν καλύτερα τα ταξιδιωτικά τους σχέδια ή να μοιράζονται τα αγαπημένα τους μέρη με φίλους και συγγενείς.

Συμπεράσματα

Η Google κάνει σημαντικά βήματα στον τομέα του σχεδιασμού ταξιδιών μέσω της χρήσης τεχνητής νοημοσύνης. Η ενημέρωση της μηχανής αναζήτησης που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν εξατομικευμένα δρομολόγια αποτελεί μια ενδιαφέρουσα ευκαιρία για τους χρήστες που αναζητούν νέες ιδέες για τις διακοπές τους. Ταυτόχρονα, η Google συγκεντρώνει πολύτιμα δεδομένα σχετικά με τις προθέσεις αγοράς στον τομέα του τουρισμού και ανοίγει νέες προοπτικές για το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης στις ταξιδιωτικές υπηρεσίες.

Πηγή του άρθρου εδώ.